Věrnostní karty HAUS SPEZI
Nakupujte v marketu HAUS SPEZI v Třebíči výhodněji. Se zákaznickou kartou můžete získat slevu až 10 % na vybrané zboží a služby.
Platí pro nákupy na prodejně HAUS SPEZI v Třebíči (areál STOP SHOP).
✅ Hlavní výhody
- sleva až 10 %
- karta zdarma
- pro firmy i domácnosti
🛒 Jak kartu používáte
- platí pouze na prodejně v Třebíči
- předkládá se u pokladny před markováním
- slevy se načítají podle vašich nákupů
👤 Pro koho
- fyzické osoby
- podnikatelé a firmy
- až 10 karet na jedno IČO
- až 3 karty na jednu osobu
Získejte svou věrnostní kartu
Vyplňte online žádost nebo se stavte osobně na prodejně v Třebíči.
Vyplnit online žádostPokud online formulář nevyužijete, žádost můžete vyplnit přímo na informacích na prodejně nebo si ji předem stáhnout v PDF níže.
Výše slev podle ročních nákupů
| Součet nákupů za posledních 12 měsíců | Výše slevy |
|---|---|
| Registrace zákaznické karty | 2 % |
| od 20 000 Kč vč. DPH | 4 % |
| od 60 000 Kč vč. DPH | 7 % |
| od 100 000 Kč vč. DPH | 10 % |
Slevy se počítají z nákupů uskutečněných za posledních 12 měsíců a jsou platné po dobu jednoho roku od dosažení daného limitu (nebo do dosažení vyššího slevového stupně).
Jak získat věrnostní kartu
Věrnostní kartu HAUS SPEZI můžete získat dvěma způsoby:
- Online žádost + vyzvednutí na prodejně
Vyplníte online formulář (na této stránce / v sekci věrnostního programu). Po zpracování žádosti pro vás kartu připravíme a jakmile bude hotová, obdržíte SMS nebo e-mail s informací, že je připravena k vyzvednutí na prodejně HAUS SPEZI v Třebíči (areál STOP SHOP). - Osobně na prodejně – karta na počkání
Zastavte se přímo na naší prodejně HAUS SPEZI v Třebíči. Na oddělení informací si vyžádáte žádost o vystavení zákaznické karty, kterou jednoduše vyplníte a podepíšete. Naši pracovníci vám s vyplněním rádi pomohou a kartu vám vystaví na počkání.
Papírovou žádost si můžete také předem stáhnout zde: Žádost o kartu – PDF ke stažení
Zákaznická karta je nepřenosná a je vystavena vždy na konkrétní osobu nebo firmu. Podnikatelům může být na jedno IČO vydáno až 10 karet, nepodnikající fyzické osobě maximálně 3 karty.
Oficiální podmínky zákaznického programu HAUS SPEZI
Provozovatel marketu HAUS SPEZI odměňuje své věrné zákazníky poskytnutím zákaznických karet (platí pouze při nákupu na prodejně).
Zákaznická karta je nepřenosná a po splnění stanovených podmínek opravňuje držitele k čerpání slev na zboží a služby prodávané v marketu HAUS SPEZI. Tyto podmínky se vztahují pouze na zákaznické karty. Na jiné typy karet vydávané provozovatelem marketu HAUS SPEZI (např. zaměstnanecké karty) se tyto podmínky nevztahují.
I. Získání zákaznické karty HAUS SPEZI
Zákaznickou kartu HAUS SPEZI může získat jakýkoliv zákazník, tedy jak podnikatel (právnická či fyzická osoba), tak nepodnikající fyzická osoba, pokud splní níže uvedené podmínky. Podnikatelům může být na jedno IČO vydáno až 10 ks zákaznických karet HAUS SPEZI, nepodnikající fyzické osobě mohou být na její jméno a příjmení vydány maximálně 3 ks zákaznických karet HAUS SPEZI.
Zákazník může písemně zažádat o vydání zákaznické karty HAUS SPEZI na marketu HAUS SPEZI v Třebíči v areálu STOP SHOP takto:
- Na marketu zákazník řádně vyplní a podepíše formulář žádosti, který obdrží na oddělení informací. Pracovníci informací zákazníkovi s vyplněním žádosti pomohou. Zákaznická karta bude zákazníkovi vystavena a v okamžiku předání bude aktivní.
Nedílnou součástí každé žádosti je i písemný souhlas zákazníka s použitím jeho osobních údajů pro zasílání obchodních sdělení. Tento souhlas je nezbytný pro fungování věrnostního programu, v jehož rámci je zákazník seznamován se speciálními nabídkami.
V případě nově vydané zákaznické karty HAUS SPEZI bude zákazníkovi poskytnuta sleva dle čl. II těchto podmínek.
II. Podmínky poskytnutí slevy
- Do celkové ceny nákupů, rozhodné pro udělení slevy, budou zahrnuty jen částky, které byly zákazníkem za zboží/služby skutečně zaplaceny a pouze za předpokladu, že zakoupené zboží nebylo zákazníkem vráceno. Do celkové ceny nákupů se nezahrnují částky zaplacené zákazníkem za externí služby (např. půjčovna vozíků apod.).
- V případě, že zákazník nepředloží před zahájením markování zboží pracovníkovi pokladny zákaznickou kartu HAUS SPEZI k načtení kódu karty, nebude mu na tento nákup poskytnuta sleva a cena takového nákupu nebude ani započítána do celkové ceny nákupů rozhodné pro vznik nároku na příslušnou slevu. Předložení zákaznické karty HAUS SPEZI pro dodatečné uplatnění slevy či dodatečné načtení hodnoty nákupu není možné.
- Slevy na základě zákaznické karty HAUS SPEZI se neposkytují na zboží v akci a výrobky HECHT. Slevu poskytovanou na základě zákaznické karty HAUS SPEZI nelze uplatnit společně s žádnou jinou slevou (např. se slevovými kupony v letácích či na základě kuponů vystavených třetími osobami).
- Výše slev na zákaznické karty je poskytována takto:
- slevu ve výši 2 % z ceny zboží včetně DPH obdrží každý zákazník při registraci v našem obchodním domě;
- slevu ve výši 4 % z ceny zboží včetně DPH obdrží zákazník, když celková cena jeho nákupů zboží/služeb uskutečněných v marketu HAUS SPEZI a řádně zaevidovaných na zákaznické kartě v uplynulých 12 měsících dosáhne částky alespoň 20 000 Kč včetně DPH. Sleva ve výši 4 % bude zákazníkovi poskytována z každého dalšího nákupu následujícího po splnění této podmínky, a to po dobu jednoho roku ode dne vzniku nároku na poskytnutí této slevy, pokud zákazníkovi nevznikne dříve nárok na vyšší slevu dle následujících bodů;
- slevu ve výši 7 % z ceny zboží včetně DPH obdrží zákazník, když celková cena jeho nákupů zboží/služeb uskutečněných v marketu HAUS SPEZI a evidovaných na zákaznické kartě v uplynulých 12 měsících dosáhne částky alespoň 60 000 Kč včetně DPH. Sleva ve výši 7 % bude zákazníkovi poskytována z každého dalšího nákupu následujícího po splnění této podmínky, a to po dobu jednoho roku ode dne vzniku nároku na poskytnutí této slevy, pokud zákazníkovi nevznikne dříve nárok na vyšší slevu;
- slevu ve výši 10 % z ceny zboží včetně DPH obdrží zákazník, když celková cena jeho nákupů zboží/služeb uskutečněných v marketu HAUS SPEZI a evidovaných na zákaznické kartě v uplynulých 12 měsících dosáhne částky alespoň 100 000 Kč včetně DPH. Sleva ve výši 10 % bude zákazníkovi poskytována z každého dalšího nákupu následujícího po splnění této podmínky, a to po dobu jednoho roku ode dne vzniku nároku na poskytnutí této slevy.
- Pokud po uplynutí jednoho roku zákazník přestane z důvodu nedosažení stanoveného limitu nákupů za uplynulých 12 měsíců splňovat podmínky pro udělení slevy, bude mu sleva snížena na nižší hodnotu (pokud bude splněn limit pro poskytnutí této nižší slevy), nebo nárok na slevu zcela ztratí, a to až do okamžiku, kdy podmínku pro poskytnutí některé slevy znovu splní.
III. Zrušení zákaznické karty HAUS SPEZI a změna programu
V případě, že bude zjištěn jakýkoliv neoprávněný zásah či nepovolená manipulace se zákaznickou kartou ze strany zákazníka či třetí osoby, které takovou manipulaci zákazník umožnil, bude karta okamžitě deaktivována.
Provozovatel marketu HAUS SPEZI si vyhrazuje právo program zákaznických karet kdykoliv ukončit nebo změnit jeho podmínky. V takovém případě nebudou zákazníkům počínaje dnem platnosti ukončení či změny programu připisovány další nákupy na již vydané zákaznické karty HAUS SPEZI, avšak bude jim poskytnuta taková sleva, na jakou jim vzniklo právo ke dni oznámení o ukončení či změně programu zákaznických karet, a to po celé období, po které jim příslušná sleva náleží dle původně platných podmínek.
Provozovatel marketu HAUS SPEZI zveřejní informace o ukončení či změně programu zákaznických karet na webu www.haus-shop.cz nebo www.hausspezi.cz a dále upozorněním vyvěšeným na informacích marketu HAUS SPEZI, a to minimálně 5 dní před termínem, kdy ke změně či zrušení zákaznických karet dojde.
Tento souhlas zákazníka bude na žádosti o vystavení zákaznické karty a je k dispozici ke stažení na výše uvedeném odkazu.
